piątek, 4 marca 2016

HARRY POTTER TAG

Zanim przejdę do tagu, to informuję, że rozdział będzie dziś wieczorem:) dziękuję za te 6 kom pod ostatnim postem<3

A o co chodzi z tym HPTag?
Zostałam nominowana przez Astrum Confusa (jej blog --->http://fremione-co-znaczy-przeznaczenie.blogspot.com/) i muszę odpowiedzieć na kilka pytań związanych z HP. Potem ja sama nominuję kilka osób, ale to na dole już:)

1. Ulubiona książka?
Nie lubię tego typu pytań. Bardzo, bardzo nie lubię:/ ale mus to mus. Wydaje mi się, że najbardziej lubię Zakon Feniksa, a zaraz po nim Więźnia Azkabanu:) po prostu obie te części są takie cudne<3
2. Ulubiony film?
Zakon Feniksa stanowczo, mimo że umiera Syriusz:( ale i tak kocham tą część
3. Najmniej lubiana książka?
Szczerze nie lubię Czary Ognia. Po prostu za nią nie przepadam, bo jakoś jest taka... denerwująca? Po prostu mi się nie podoba:/ błagam nie obrażajcie się za to! :')
4. Części książek/filmów przy których płakałaś?
Hmmm...  Zakon Feniksa (Syriusz), Książe Półkrwi (Dumbledore) i Insygnia Śmierci (wszyscy! Lupin, Tonks, Fred(!!),Zgredek, nawet Bellatrix!)
PS teraz pewnie myślicie, że tą to łatwo wzruszyć:') oj nie to naprawdę ciężka robota, musze się wczuć zanim się rozryczę, a że z całą serią dorastałam, to nie musiałam się wczuwać, po prostu poleciało:(
5. Gdybyś mogła być dowolnym bohaterem, kto by to był?
Szczerze...?  Nie mam bladego pojęcia. Mogłabym być Hermioną, ale Luną również! A gdybym była zła, to Bellatrix na sto procent! A gdybym mogła być facetem, to... chyba bym musiała być całym Hogwartem!:') naprawdę nie wiem:/
6. Ulubiona postać?
Może trochę tak "normalnie", ale chyba Harry:') nie, no ja kocham wszystkich, nie umiem wybrać! Bo z drugiej strony mamy bliźniaków, ale mamy także Hermionę, Lunę i Ginny, a nie zapominajmy także o Hagridzie i Zgredku! Nie, ja naprawdę nie wiem:/( taka będzie odpowiedź na większość pytań:') )
7. Jaki by był twój patronus?
Mój tata (on jest obcykany w HP, bo cały czas mu o ty mówię:') ) powiedział, że mogę liczyć tylko na leniwca. Ha ha, zabawne.
Wg mnie zdecydowanie orzeł. Nie wiem czemu, ale ten ptak jest jakoś mi bliski.
8. Jakbyś mogła mieć Czarną Różdżkę, Kamień Wskrzeszenia lub Pelerynę Niewidkę, co byś wybrała?
Peleryna Niewidka bez dwóch zdań!
9. W jakim byś była domu?
Tiara mogłaby się wahać nad Gryffindorem lub Ravenclaw'em, ale jakbym ją ładnie poprosiła, to bym może trafiła do Domu Lwa:) Wiele osób mi mówiło, że zachowuję się jakbym była jakąś gryfonką "a jestem przecież normalnym dzieciakiem". Głupi mugole się nie znają:')
10. Gdybyś mogła spotkać dowolną osobę z obsady kto by to był?
Zawsze marzyłam, by spotkać każdego, dlatego z takim wielkim bólem zareagowałam na śmierć Alana, bo jego ogromnie chciałam spotkać:( ale powracając najbardziej chciałabym spotkać oczywiście Emmę, Daniela, Ruperta, bliźniaków, Evannę i Bonnie<3i jeszcze Gary'ego Oldmana! <33
11. Czy grałaś w gry komputerowe?
Nie:( nie jestem stworzona do gier komp:')
12. Na jakiej pozycji w quidditchu byś grała?
Szczerze...? To byłabym chyba komentatorem! Mam lęk wysokości, więc odpadam, ale co do komentowania, to kto wie...:') może bym była godnym następcą Lee:)
13. Czy podobało ci się zakończenie serii?
No prawie, prawie... Nie wybaczę Rowling tylu śmierci na koniec:'(
14. Ile znaczy dla ciebie Harry Potter?
Ile dla mnie znaczy? Chyba wszystko:') ale naprawdę. Harry jest częścią mojego dzieciństwa, bo ja dorastałam z tą książką! Jest dla mnie bardzo ważny:) gdzie tylko mogę wspominam o nim, mam wiele rzeczy od niego i no aż nie wiem co jeszcze powiedzieć... kocham go całym moim książkowym serduszkiem i aż się zaraz wzruszę! :') Harry Potter ma naprawdę znaczące miejsce w moim życiu<3

I to już wszystko:) mam nadzieje, że komuś się spodobały moje wylewne, pokręcone i dziwne odpowiedzi:')

A ja nominuję:
1. Lestrange z bloga http://fredhermionanazawsze.blogspot.com/
2. Kasię Winiarską z bloga http://forever-fremione.blogspot.com/

Ja przepraszam, że nominuję zawsze tak mało osób, ale albo osoby, które są warte nominowania sa już nominowane albo to one mnie nominowały:')
Bardzo dziękuję Astrum za nominacje, szczerze się nie spodziewałam<3

~Kate

2 komentarze:

  1. Kochana Kate, nominować cię to był zaszczyt! Bardzo podobały mi się twoje odpowiedzi, też bardzo lubię "Zakon Feniksa". Głównie przez Tonks którą no po prostu kocham i przyznam szczerze, że do ostatniej chwili miałam nadzieję, że to jednak ona będzie z Billem. Jednak cóż, mówi się trudno. Też nie mogłam zaakceptować tylu śmierci, a zwłaszcza Freda. Bardzo podobają mi się wszystkie odpowiedzi, choć różnią się od moich, ale najbardziej podobała mi się ta ostatnia. Mogę się pod nią podpisać :)
    Aha i trzymam cię za słowo z tym rozdziałem i już nie mogę się doczekać go :)
    Pozdrawiam gorąco ^^
    ~Astrum Confusa

    OdpowiedzUsuń
  2. W zasadzie również na innym blogu zostałam nominowana, ale lenistwo wygrywa :')
    Strasznie żałuję śmierci Freda, bo o ile gdzieś głębszy sens u Syriusza widzę, to tu nie. Nie podobało mi się strasznie też, że Hermiona była z Ronem ;-;
    Gratuluję nominacji i bardzo niecierpliwie wyczekuję rozdziału :D

    OdpowiedzUsuń