piątek, 5 lutego 2016

LIEBSTER BLOG AWARD

Hello,
Cudem udaje mi się dodać ten wpis :) zaraz lecę na narty, więc szybko dodaję, że następny rozdzialik będzie w niedzielę :)


Co to LBA?
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Dziękuję Alice Lovegood (jej blog --->http://fremione-naszagwiazdaniezgasnie.blogspot.com/) , która mnie nominowała, w ogóle się nie spodziewałam :)
I uwaga, uwaga odpowiedzi:

1.Jak masz na imię? Co sądzisz o swoim imieniu? 
Jak pewnie się domyślacie, „Kate” to tylko przezwisko od imienia mojej ukochanej aktorki :’) moje prawdziwe imię to Kinga. Teraz nawet je lubię, bo jest oryginalne, ale gdy byłam mała nienawidziłam go, bo niektórzy się ze mnie śmiali :’(
2.Do jakiego domu w Hogwarcie chciałabyś należeć? Dlaczego?
Oczywiście, że moim wymarzonym domem jest Gryffindor. Ze względu na to, że cechy, które „trzeba mieć” (nie wiem jak to ubrać w słowa ;) ) w Domu Lwa są mi najbliższe, najbardziej je cenię w ludziach.
3. Jaki masz charakter?
Trudny:')
4. W jakim kolorze ubrań najczęściej chodzisz?
Raczej kolory stonowane – czarny, granatowy i mam słabość do czerwieni.
5. Jeśli mogłabyś jedną rzecz zmienić dla dobra ludzkości, co by to było?
Żeby zniknął hejt, nie tylko w Internecie, ale w życiu codziennym. Nie chodzi mi o zwykłą krytykę, tylko po prostu takie typowe chamstwo. Pomyślałam, że nie będę odwoływać się do jakiegoś wielkiego światowego celu, tylko do czegoś codziennego, co czasem spotyka każdego z nas:(
6. Ulubiony i znienawidzony przedmiot szkolny?
Ulubiony to zdecydowanie angielski, znienawidzony to matematyka.
7. Często robisz cos spontanicznie?
Raczej wolę mieć wszystko zaplanowane, ale rzadko kiedy tak się zdarza ;) bardzo często działam spontanicznie i tu widzę moje powiązanie z Hermioną – obie chcemy mieć wszystko zaplanowane, ułożone od A do Z, a przez naszych przyjaciół nie zawsze tak wychodzi ;)
8. Istnieje coś, co Cię motywuje do działania?
Moja wyobraźnia i ludzie wokół mnie, czyli rodzina, przyjaciele i moi czytelnicy <3
9. Ile miałaś blogów „na poważnie”?
To jest mój pierwszy blog, nigdy innego nie miałam.
10. Masz ulubiona potrawę? Co nią jest?
Proste pytanie, prosta odpowiedź. PIZZA!


A teraz przechodzę do moich nominacji. Od razu powiem, że moje pytania nie są wygórowane  i przepraszam, że nominuję tylko dwa blogi, ponieważ :
1. wszystkie, które chciałam nominować były nominowane
2.mało znam się na blogach i źle się czuję z tym, że mam wybierać spomiędzy wielu super blogów, bo naprawdę, każdy blog jest niesamowity, bo każdy z nas kształtuje swoje miejsce w Internecie inaczej i dla mnie to cudowne, że mogę odwiedzać takie zakątki :)))

Ale wracając do LBA. Nominuję:
1. RosalieIris -http://jasminewinterswhogwarcie.blogspot.com/ - bardzo ciekawa tematyka, chyba po raz pierwszy spotkałam się z takim ciekawym tematem :) nie musze wspominać, że super piszesz:)
2. Pannę Malfoy  - http://malfoyrose.blogspot.com/ - mimo że dopiero zaczynasz, wciągnęłaś mnie samym prologiem, bo twój poprzedni blog był cudny, mimo że ja i dramione to ogień i woda ;)
 
I moje pytania do Was:
1. Co was zachęciło do napisania bloga o tej tematyce?
2. Co jest najtrudniejsze dla was w pisaniu?
3. Co was najbardziej motywuje?
4. Jeśli miałybyście znaleźć się w jakimś książkowym świecie, byłaby to…
5. Jaka jest twoja ulubiona postać filmowa?
6. Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
7. Jak najchętniej spędzasz wolny czas?
8. Najlepsza książka/saga jaką kiedykolwiek przeczytałaś?
9.Ulubiona część Harry’ego Pottera?
10. Zakładam, że wasze tematyki blogów potwierdzają moją tezę, że czytałyście lub oglądałyście HP, więc kogo było wam najbardziej żal, kiedy został zabity? Kogo chciałybyście przywrócić do życia?



~Kate
 
 
 
 

2 komentarze:

  1. Ja mam na drugie Kinga, a w przeciwieństwie do Ciebie nienawidzę angielskiego ;)
    Ciekawe odpowiedzi, fajnie że dostrzegasz nie tylko hejt w Internecie. Co do charakteru, sama nie jestem łatwym człowiekiem i właściwie tylko moja mama najwięcej we mnie rozgryzła, bo rówieśnicy patrzą na moją 'okładkę'. ;/
    Dziękuję, za przyjęcie nominacji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha widzisz niby jesteśmy podobne, a niby nie :') co do hejtu wiem o nim można powiedzieć za dużo, bo moja bliska przyjaciółka miała bardzo niefajną historię z hejterami:( dlatego ze smutkiem dostrzegam, że on się cały czas rozszerza :(
      Co to charakteru to mnie akurat rozgryzł jedynie mój przyjaciel, bo nawet rodzice mają czasem problem ;)i kłócą się po kim jestem taka nieznośna ;)
      Nie masz za co dziękować, sama z wielką radością przyjęłam nominację :)

      Usuń